29 maj 2009

Trötter idag....;)

Jag var med våra gäster från Frankrike och Belgien ute igår och var "värd" som en del skulle så snyggt benämna det. Men sanningen är att jag nog bara var en tomte tills....
En söt tjej i ett sällskap om 5 pers kommer fram till mig och bjuder upp till en BUGG! :)

Storyn:
Jag och Daniel Gillan tar med våra gäster ut igår kväll och hamnar efter en hyfsad promenad från Rålis till slut på Dannes favvohak "Lemonbar". För er som inte vart där är det trångt, Svennerikt och nämnde jag trångt?... Samt att slager är det som gäller i musikväg (inte direkt min favorit) just ja, sa jag att vi hade med oss Fransmän och Belgare? Svenska slager är inte deras starka sida heller ;)

Hur som helst så tar vi ett bord längst in i lokalen för att slippa den värsta trängseln och efter ca 10 min kommer ett gäng tjejer och börjar dansa precis vid vårat bord, våra utlänska gäster skiner upp som småbarn när "bolibompa" är på TV :).
Då efter 5 min kommer tjejen och vill bugga med mig (jag har inte buggat sen mellanstadiet) och på en skala 1-10 var jag en 3a typ... Men jag bjöd på mig själv vilket är viktigt i "värdskapet"*haha*
Sen snackar Danne med tjejerna och det visar sig att det är en mammagrupp som är ute 1a ggn efter de fått barn! haha, vi säger inte det till våra utlänska gäster utan låter dem leka av sig lite med mammorna och jag tar en taxi hem vid kl 02:30...

// Niklas
Anmäl dig till Mayon här »

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar