14 maj 2009

Äntligen, jag har fått en sekreterare.

Äntligen har jag fått en sekreterare som hjälper mig. Carolin heter hon och hon är inte bara trevlig hon är snygg också. Så nu sitter vi och dricker latte och Carolin svarar i min telefon och sätter dem på please hold... Det enda udda med min nya hjälpandehand är att hon äter müsli direkt ur påsen?!?! Carolin, du är bäst, finns ingen bättre sekreterare än du!

Jag har även luskat fram varför Niklas skrev ett inlägg med temat superhjältar. Det är av den enkla anledningen att Niklas alltid drömt om att bli en hjälte, men våran chef säger alltid att det behövs inga hjältar i ett företag. Så Niklas är ledsen att han inte kan få gå runt och leka hjälte. Jag har boostat honom och sagt att i mina ögon är han en hjälte. Ja, visst är jag snäll. Undrar vad Niklas ska göra för hjältedåd idag?!
/Maria
Anmäl dig till Mayon här »

4 kommentarer:

  1. Storhetsvansinne AB, du menar att Carro har fått en skret, sekret, sekretant, sekreterare istället för omvänt?;)

    SvaraRadera
  2. Är det denna vackra tjej som man får ovan utlovade puss av Nikolas?

    Isf kommer jag få klubba på centercourt. 400 pers på läktarna är lugnt men det här vet jag inte om jag klarar......

    Det pirrar lite i kroppen, nervositet eller är det kärlek....hmmm

    C u over there;)

    SvaraRadera
  3. Pabolo, om du tar bilen till RF:s möte i Visby i helgen får du en förblick om det kan vara kvinnan i ditt liv då hon har magdans för Boström, Hagberg och övriga "pampar"!

    Vissa har det förspänt eller är det bara ren och skär bonnröta kanske? ;)

    // Niklas

    SvaraRadera
  4. Nikolas, tror du jag har en James Bond bil i garaget?

    Nja, en förblick kan ju förstöra spänningen.
    Får hålla mig ett litet tag till, du får nog inte till den där matchen, inte många som vågar bjuda på sig själv om det kostar av sin egen integritet.....

    Bonnröta stämmer säkert, norrländsk sådan;)

    SvaraRadera