12 maj 2009

15 dagar kvar till Mayon.

Jag tänkte hinna med att blogga idag även fast telefonerna ringer som bara den, chefen jobbar hemifrån och terrar mig på msn och dead lineas närmar sig med stormsteg.
Jag och Niklas har blivit fotograferade till Mayo-bilagan. Haha se vad vackra vi blev.




Även projektledaren Petter fastnade på bild, (oj vad jag kommer få skit för att jag lägger upp den här bilden, men det är ju grymt roligt).

Det går även rykten om att det finns platser i Mayo Singles igen, några dubbelbokningar som har uppdagat sig samt ännu en som skulle plasta in sitt hus just den 29 maj. Så nu finns det platser i Mayo Singles för er som missat anmäla sig.
/Maria

4 kommentarer:

  1. Ja, wow vilka snyggingar! Men så är han ju norrlänning oxå... ;P

    SvaraRadera
  2. vad söte ni blev!!! men inge vind i håret? Jag kunde ju ha kommit in en timme för att hålla hårfönen.

    puss carro

    SvaraRadera
  3. Ja, carro varför tänkte jag inte på det, du kan ju det där med hemliga knep för att se snygg ut på bild. Jag tycker ändå att jag har fått till Niklas ganska bra i Photoshop, tycker du inte? Han hade en finne på adamsäpplet som jag redigerade bor...aaa impad va, ja jag kan sånt :)
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Maria... kom hit!

    Jag har fått en finne innanför högra ögonlocket! Jävligt obehagligt kan jag säga... Vill ha den bortredigerad på stubben! Gjort ont i 3 dar nu... :/

    SvaraRadera