26 maj 2009

2 dagar kvar tills Mayon drar igång...

Så här har dagen sett ut för mig, Robin och Emma:

Kl 09.00, dagen börjar riktigt bra. Emma har kommit in och hjälper till med lite smågrejer. Robin verkar ganska avslappnad...


Kl 13.00, alla mätta och belåtna efter lunchen. Robin börjar bli varm i kläderna.... Emma har gjort ca 500 badges. Jag pratar med min pojkvän i telefon....grattis Jeppe!


Kl 18.00, Robin har insett att han gjort allt fel och måste börja om...(hahaha), jag fånar mig eftersom jag har faktiskt riktigt bra koll på läget, kan bero på att Emma kommit och hjälper mig.


Kl 20.30, nu i skrivande stund är vi en trötter, en arger och en glader...


..to be continued!!!
/Maria

2 kommentarer:

  1. Jeppe va snabbt där men tycker allt Maria ser en aning skeptisk ut... Jaja, men Emma är väl ledig? ;)

    SvaraRadera
  2. Machine skulle det ju stå oxå såklart... svårt att skriva på er sida av nån anledning... Men på det fjärde ska det ske :)

    SvaraRadera