10 mars 2009

Träna inför Mayo Boule Festival

Jag är ingen morgonmänniska, det har jag aldrig varit. Jag är den som sitter på nätterna och ugglar för mig själv. Men i morse var det andra bullar, gick upp klockan 07.00 flummade runt hemma och sen en morgonfika med en kär vän. Känner mig som en ny människa. Jag behöver inte sitta på jobbet och småsura för att jag är trött utan jag har redan glöden uppe. Helt fantastiskt. Ett tips till alla morgontrötta, sparka dig upp ur sängen och ta en morgonfika. Det är helt underbart.

För att återkoppla till rubriken i det här inlägget. Det har nu kommit ett Boule Petanque spel på nätet... PETANK PARTY För alla oss som inte orkar ta oss till boulebanan utan hellre lökar framför datan.


/Maria
Anmäl dig till Mayon här »

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar