12 mars 2009

Semester

Jag har heeeela veckan lång fått stå ut med lunchsamtal som gäller Eurovisionsångcontest (att jag ens kan namnet på tävlingen är en skymf mot mig själv som individ) och det ska nu bli skönt med en HEL dags semester! :) Jag har tom gått med i min första facebook grupp som heter "vi som bojkottar melodifestivalen".

Spotify används även här på kontoret och om mina kollegor får bestämma så är det Måns Z mm som spelas hur mycket som helst just nu....*TILT*. Ett ord som används mycket i pokervärlden och det kommer från flipperspelet och har samma innebörd egentligen, jag spelar en del poker på fritiden kombinerat med boule och TILT säger en del om situationen just när man använder ordet, sen att jag sitter som ensam tupp i en hönsgård gör att semesten inte kommer en dag för sent.
Annars händer det en hel del här just nu och bilden på Marias förra inlägg säger en del om hennes sinnesstämning just nu :).

SKÅL ta me fan!

// Niklas

Anmäl dig till Mayon här »

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar