26 mars 2009

En Niklas, en fågel och något mittemellan

Niklas uppskattade inte riktigt mitt lilla bombnerslag med hjärtan i morse. Jag var tyvärr inte på plats för att kunna se hans reaktion men han berättade för mig mer än gärna när jag kom till jobbet hur irriterad han blivit och hur jobbigt det var att ta bort alla hjärtan. Jaja jag tyckte det var kul i alla fall.

En fågel har skvallrat i mitt öra att ni tycker det är krångligt att kommentera i vår blogg, stämmer det? Jag har testat några gånger att kommentera själv och då blir det först ett felmeddelande men nästa gång jag testar funkar det. Så funkar det inte för er första gången testa igen. Men jag jobbar på att göra det enklare för er.

Arbetet kring Mayon rullar på, jag har ännu inte skickat årets affisch till tryck dock. Hinner inte, skriver hellre på bloggen än att jobba (humhum...det här kommer jag få skit för, men wtf det är ju sant).

Detta försiggår i mina visdomständer just nu:
/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar