20 mars 2009

Haha britter...

När jag kom tillbaka från lunchen idag (efter att åkt runt hela stan för att skriva på papper, fixa nycklar, andas i min nya lägenhet osv) så låg det en tidning på mitt skrivbord med denna lilla lapp. Det är ännu okänt vem som har tipsat om denna artikeln som handlar om brittiska turister men jag misstänker att det är min namne som hoppar in och jobbar på ekonomiavdelningen ibland.

Artikeln handlar om brittiska turister som har löjeväckande klagomål på deras semestrar i Spanien:
1 - Stranden var för sandig.
2 - att den äkta mannen tillbringade resan med att titta på andra kvinnor.
3 - En resenär klandrade resebyrån för att de inte påmint honom att ta med badbyxor när han åkte till en nöjespark med vattentema.
4 - En man som varit på zoo och sett en elefant i upphetsat tillstånd hörde av sig till resebyrån och hävdade att han efter detta kände sig synnerligen otillräcklig.

Frågar ni mig så tycker jag att den brittiska resebyrån genast ska åtgärda dessa punkter. BORT MED ALL SAND FRÅN STRÄNDERNA!

Tack för tipset Maria! Och DI för artikeln!
/Maria
Anmäl dig till Mayon här »

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar