14 april 2009

Tandläkare, spelarmäklare etc...

Sorry alla trogna läsare, men både Maria och jag har haft mycket att göra idag, därav inget inlägg förrän nu.
Eller mycket och mycket, Maria har varit hos tandläkaren i ca 4 timmar.
Själv har jag haft min bästa jobbdag på ett par månader! Kul med bra resultat trots "krisen".

Vidare så har jag även fått agera lite lagmäklare till Mayo Open/huvudtävlingen,
En mycket duktig "svensk-ungersk" ´spelare bosatt i Skåne ringde mig på förmiddagen och undrade över om det fanns någon ledig spelare till Mayon som jag visste...
Frågan ställs på ett sätt så det handlar inte om vilken kleti/Pleti som helst utan nu jävlar snackar vi en spelare med kaliber!
Mitt svar blir; - Jag kommer inte på någon nu men ringer/sms:ar om jag kommer på någon".
5 min senare kommer jag på att Amal Moufid (den enda världsmästaren bebodd i Sverige) inte har något lag? Jag skickar därefter ett sms med texten "Les Arabs" :).
Jag får tillbaka: "-Vem"?
Då blir jag tvungen att skriva; "-Amal",
Svar: Jaha har du hans nummer?
1 timme senare får jag veta att Ungraren i fråga "nog" kommer att spela tillsammans med min sambo... TILT, vad fan händer där? Hur många kameler undrar jag nu vad budet kommer att bli, eller vad förhandlar man med i Ungern? Gulaschsoppa kanske :).

// Niklas
Anmäl dig till Mayon här »

1 kommentar:

  1. kan man spela för kameler på poker kanske??? hahah!

    SvaraRadera