07 april 2009

Kafferast


Vi sitter på rast och snackar igenom vilken stjärna jag är och hur mycket jag förgyller allas tillvaro här på kontoret (Maria håller såklart inte med och blir lite avis på min status här på kontoret)...
Under stunden som sker efter alla lovord, ni vet när det blir alldeles tyst och eftertänksamheten är total! får Maria för sig att ge sig på mig. *ajaj*
Jag har blicken bort från henne och hon sätter en penna i min hals! Jag rör inte en min och är helt iskall bara :).
Jag vet att hon kommer göra ett till försök till att irritera mig och nästa gång jag känner pennan nudda min hals så "morrar" jag till och Maria skiter på sig med kaffet i handen! Se resultatet utav min pondus på morrandet (nånting ska man väl ha för att jag har lekt lejon, varg etc med sina barn).
När Maria sitter och "tjuter" - Hämta papper, sticker jag och hämtar kameran istället! :)

// Niklas

1 kommentar:

  1. ...lite överskattat kanske men vad mer kan man begära från en Norrlänning. Om ingen annan säger det får man göra det själv, starkt Niklas.

    SvaraRadera