17 maj 2010

All star team...

Jag blir mer nostalgisk här på bloggen...
Efter ett par telefonsamtal kunder tyvärr inte lag Amal Moufid, Kenneth Öttenius, Kader Chamil ställa upp i den sista stora tävlingen för Sverige eliten :(. Dvs det bästa Svenska lag genom alla tider.

Jag lovade återkomma med det bästa internationella lag vi ställt upp på banan under åren och jag vill hävda att laget Bruno Rocher, Damien Hureau och Julien Lamour var det vassaste laget det året de var här. Ska jag välja ett andra lag så måste det bli de regerande mästarna med Michel Van Campenhout, Jean-Francois Hemon och Claudy Weibel (i år utbytt Jean-Pierre Lelons).

Vilka var era utländska favoriter?

// Niklas
Anmäl dig här »

2 kommentarer:

  1. O jag älskade att titta på chopey igen; såg honom bli världsmästare då han typ missade tre skott på hela VM

    SvaraRadera