29 januari 2010

Spökens vara eller icke

Hej,

Jag har i ca 10 års tid haft en bra vinststreak i boule vs min chef och kollega Henrik.
Utan överdrift så har jag säkert vunnit 25/30 matcher inkl skojmatcher mot honom fram tills för ca 6 månader sen, då hände det som inte kan/bör hända!
Henrik vann två matcher på raken mot mig och genast började han jinxa och göra en grej av det, jag är inte sämre än att jag spann vidare på det och hips vips så hade han vunnit 6-7 raka matcher.

Nu igår så släppte det äntligen igen :), jag vann först en singelmatch med 13-11 och sen vann jag av bara farten en match till men denna gång tillsammans med två kunder vs Henriks lag :).
Skönt känns det att vara tillbaks på det normala stadiet igen.

PS: det är ganska lugnt på tävlingsfronten just nu, jag och Maria är tillbaka igen efter helgen DS:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar