20 januari 2010

Blooper med Festival crew :)

Hej hopp,

Nu börjar det rulla på med festivalen för 2010, igår hade projektledare Petra Dahlgren samlat den tappra skaran av människor som jobbat med festivalen och som ska jobba med den i år! Jag fick äntligen vara med på ett sånt möte igen :)

Förra årets projektledare Petter hade ifjol en stående diss till min närvaro på dessa möten *hmm* Äntligen är han ur bilden som projektledare och jag får upprättelse i mitt deltagande ;)

Hur som helst, mötet sprudlade av energi och härliga ideér inför årets upplaga och info om 2010 upplagan kommer alltså att uppdateras här allt eftersom. Det kommer ske ett par förändringar och vi tittar bla just nu på att få till en riktigt bra TV-produktion samt några bra samarbetspartners som kan hjälpa oss att få boulen >>>>>>>.

En rolig sak som hände var när Henrik skulle berätta fransmännens deltagande eller inte. Han har en dialog med Michel Van Campenhout gällande dessa och som jag nämnde i förra inlägget kommer självklart det belgiska laget även i år.
Vi hade önskemål om att samma franska lag som förra året skulle komma även i år, de är unga, trevliga och är väldigt lätta att ha och göra med :), det som är ett litet dilemma är att kvalet till franska mästerskapen går samma helg som vi har festivalen och det tänkte inte Robin på när han säger som svar på Henriks utlägg:
Henrik: "- Vi har ett problem med Lamour och grabbarna"
Robin: "-Vadå har Lamour gått på flaskan"?

Vädligt roligt och vi skrattar en stund innan vi förklarar för Robin att kvalet till franska mästerskapen går samtidigt...

// Nick the greek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar