14 september 2009

Boule, flytt etc

Hej och sorry det är för få uppdateringar, men det prioriteras annat just nu och jag skulle vilja hinna med att skriva om allt som händer här mer,
Maria är nykär (ok tiden kan man diskutera, men Maria är inte den som "mooves-on direkt, hennes snubbe får nog uppleva det här stadiet i 2-3 år!), maken till disträ tjej får man leta efter.
-"Not that is anything wrong with that", för att citera en mycket bra karraktär i en mycket bra serie.

Jag ska köpa bostad, börja boula, sluta gå upp i vikt ;), nyrekrytera, vinna på lotto, jag har införskaffat marsvin etc. the lists go on and on and on.

Men inom det närmsta ligger att jag ska spela en tävling i Jönköping (inbjuden av SCP) kanske, samt en tävling i Finland (inbjuden av Olli Sinnemaa) kanske!
Imorn eller på onsdag vet jag vilket det blir, om det blir nåt.

Over and out

PS: boulebar cupen på surbrunn börjar på söndag! missa inte den :) DS:

// Niklas

Anmäl dig till Mayon här »

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar