25 augusti 2009

The battle is on!

Jag har nu ingått i mitt livs största och viktigaste vad/bet! :)
Dealen är mellan mig och min chef vilket bara det är helt undanbartto ;), jag har ofta haft vadslagningar med mina nuvarande och föredetta chefer gällande om vi ska nå en viss försäljning eller inte. De vaden har jag alltid torskat medans om chefernas insats då har bara vart en win-win situation. (inte så bra gjort av mig om man ser ur bettings regler) men nu!

Jag har ingått i ett vad som gör att det är extremt smärtsamt att förlora men mycket positivt att klara det både på lång och kort sikt. Jag måste nämligen "känna" förlusten för att det ska vara kul att vinna :),
Vad bettet gäller är att vi ska gå ner 8kg innan jul! vilket i sig är en bagatell men med min livsstil ala äta mycket sötsaker och röra sig så lite som möjligt är det inte en "walk in the park" om man får slänga ur sig någon töntig one liner? ;)

På återhörande... // Niklas
Anmäl dig till Mayon här »

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar