27 februari 2009

Dagens intervju!

Niklas intervjuar Maria "Gåettland" Tofften om hennes boulekunskaper;

N: Hur många år har du spelat boule?
M: Hmm, får man räkne in Varpekastning på Gåetland så är det ca 15 åer! :) I Ståeckhoelm har jag spelet boåle i ca 3 åer.
N: ok :S...
N: Vad har du för meriter?
M: *fnissar lite* Jag har faktiskt spelet en serie (troer jag det var) soeder om stan tillsammans med *fniss* Bjoern och Albin, vi vann! Och jag fick jättemycket beröm av alle som såg på.
N: Jaha kul! *ler*, Nu känner jag att vi kanske ska börja runda av intervjuen.
N: En sista fråga då Maria, vad har du för målsättning med boulen?
M: Oj vilken svåer fråge, *tänker*, *tänker*
N: Hallå!
M: Hoppsan, ja vad var frågen nu igen? Just ja, hmm få spela en bortamatch mot Björn Gustafssoen på mayon :) *fnissar*
N: Tack då! *suck*

Anmäl dig till Mayon här »

1 kommentar:

  1. Ja Niklas, skit på dig. Och för er andra vill jag bara meddela att denna intervju aldrig har ägt rum... sen får ni får räkna ut resten själva :)
    /Maria

    SvaraRadera