20 april 2010

Tips på fessstivalen ;)

Nu har jag pratat med en hel del människor gällande vilken klass de ska spela på festivalen,
För att fatta mig kort så;
Har du tävlingslicens? = Open
Spelar du då & då men inte seriöst, utan du huserar i baren mer än på banan? = Amatuer (Klassen för Maria och Petra om de inte jobbar)

Har du ett ego större än mängden aska som puffar ut från Island och drag åt det individualistiska hållet? = Skills (där kommer jag husera på festivalen när jag och Maria inte retar varandra i infon :P).

Är du singel och på jakt efter den "rätte i livet"? = Shake´n boule Kräver medlemsskap på www.shakemyworld.com

Ja det var lite guidning ala Niklas för festivalen...
Tips på hur du blir en bättre boulespelare får leva lite till då jag behöver få in lite inspiration från frankrike eller så... maila gärna på niklas.marklund@boulebar.se
Anmäl dig här »

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar