04 mars 2010

FD projektledare möter NY!? :)

När man vill berömma någon för en bra insats så är det lätt hänt att man missar någon person eller detalj. Härmed kommer jag aldrig ge någon person positiv kritik för nåt bra (med risk att man missar någon och därmed göra någon ledsen).
Aningen influerad av storheter som tar emot priser och ska hålla tacktal :)

Däremot kommer jag vara snabb att säga när någon har gjort en mindre bra insats! I det området är jag stark och jag får ofta beröm och feedback på att jag är kanon "risare" :)

För årets upplaga av boulefestivalen nr1 i hela norra europa så har vi bytt ut projektledaren från förra året. Förra året så hette projektledaren Petter Gustafsson, men nu är han utbytt och man skulle kunna tro att det har att göra med hans boulespelsresultat den sista tiden att göra, men faktum är att vi har fått in en kanontjej som ska leda projektet i år!
Petra Dahlgren och mer info om henne kommer snart här på bloggen.

För att återgå till Petters bouleresultat så har han en score på 7/7 matcher med förlust på boulebar surbrunn och det med olika medspelare!

Jag sa till Petter för ca 4 år sedan när han kom till oss att han aldrig kommer bli en riktigt bra boulespelare för han är inte tillräckligt autentisk/autistisk...au au au nånting iaf ;). Kanske Petter ska utmana Petra som trots allt är företags rookie på boule?

// Niklas
Anmäl dig här »

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar