05 juni 2009

Vissa har det bra och kan sluta tidigare...(Maria ja!)

En liten text nedan men först en bild på Mousiur "Lap-atat"! i attackposition :)


Fotograf: Fredrik Hallonsten

Efter 12 dagar jobb i rad nu har Maria tagit sitt pick och pack och dragit något mörkt över sig ;).
Jag tror att hon kanske kommer sova ett par timmar i helgen :)...

Själv kör jag på hela vägen till semestern (jag är lite hårdare) och i helgen ska faktiskt JAG boula, det är en helg i boulesverige som skapa debatt i lilla ankdammsvärlden där Dehbahboule kör tävling vid Ullriksdahls slott, samtidigt som Bajencup spelas i Björns trädgård. Då jag tycker bägge tävlingarna verkar bra (jag har aldrig spelat debaboule) så tycker jag personligen att det är synd de spelas samma dag, då jag imorn ska spela lite mer "tävlingsinriktat" och debaboule hade jag gärna spelat tillsammans med någon icke boulespelande kompis.

Men men så är det ibland när ett par tjurskallar inte kan komma överens och istället för att sammarbeta så kör man kombinerat motarbete ;)

På jobbet är vi ungeför 50-50 som ska spela den ena tävlingen vs den andra, (försäljning vs marknad) sen har vi några som inte ska spela alls utan bara dricka rosévin i helgen är deras planer!

// Niklas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar